BMW M3 Forum (E90 E92)

BMW Garage BMW Meets Register Search Today's Posts Mark Forums Read


Go Back   M3Post - BMW M3 Forum > BIMMERPOST Universal Forums > Off-Topic Discussions Board > Health, Fitness, Martial Arts, and Nutrition
 
GetBMWParts
Post Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      05-31-2018, 07:52 PM   #1673
Mr.SugarSkulls
Colonel
Mr.SugarSkulls's Avatar
No_Country
2704
Rep
2,877
Posts

Drives: 2015 BMW i8
Join Date: Apr 2013
Location: Long Beach, CA

iTrader: (0)

Garage List
2016 BMW F13 M6  [5.00]
Quote:
Originally Posted by Bt12 View Post
Quote:
Originally Posted by 1MOREMOD View Post
Well what constitutes heavy rarely go over 405 anymore, grip isn't an issue have kung fu grip from other activities

Now you just showing off lol. I need my straps for 405. My stubby fingers can’t grip that well.
Lol zammmmnnn bro you WEAK!

My skinny ass can hit 475 for triples without straps.

Straps for the 500lb club.

I must be one of those lean guys who's just naturally strong. (Body weight is 175, 5'10)

Ps I'm just kidding. You're not weak my spider finders do come in handy for grip tho
__________________
I'm always sunny, hunny.
Appreciate 0
      05-31-2018, 07:58 PM   #1674
1MOREMOD
2018 track days - 0 ridge 1:52:24 pacific 1:33:30
1MOREMOD's Avatar
United_States
6174
Rep
19,225
Posts

Drives: Race car->
Join Date: Mar 2009
Location: check your mirrors

iTrader: (5)

Quote:
Originally Posted by Mr.SugarSkulls View Post
Lol zammmmnnn bro you WEAK!

My skinny ass can hit 475 for triples without straps.

Straps for the 500lb club.

I must be one of those lean guys who's just naturally strong. (Body weight is 175, 5'10)

Ps I'm just kidding. You're not weak my spider finders do come in handy for grip tho
Yeah grip never been an issue. If I can lift it I can hold on with dl. Just locks in. I'm old and not that strong no mores.
Appreciate 0
      05-31-2018, 08:00 PM   #1675
Mr.SugarSkulls
Colonel
Mr.SugarSkulls's Avatar
No_Country
2704
Rep
2,877
Posts

Drives: 2015 BMW i8
Join Date: Apr 2013
Location: Long Beach, CA

iTrader: (0)

Garage List
2016 BMW F13 M6  [5.00]
Quote:
Originally Posted by 1MOREMOD View Post
Quote:
Originally Posted by Mr.SugarSkulls View Post
Lol zammmmnnn bro you WEAK!

My skinny ass can hit 475 for triples without straps.

Straps for the 500lb club.

I must be one of those lean guys who's just naturally strong. (Body weight is 175, 5'10)

Ps I'm just kidding. You're not weak my spider finders do come in handy for grip tho
Yeah grip never been an issue. If I can lift it I can hold on with dl. Just locks in. I'm old and not that strong no mores.
Yup.


I've also never understood people who use straps with over/under hand grip. Like dafuq?

Hook grip I get. But over under? CMANNNNN BRAAHH
__________________
I'm always sunny, hunny.
Appreciate 0
      05-31-2018, 08:39 PM   #1676
Mr Carrots
Major
731
Rep
1,024
Posts

Drives: BMW
Join Date: Dec 2016
Location: South

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Mr.SugarSkulls View Post
Yup.


I've also never understood people who use straps with over/under hand grip. Like dafuq?

Hook grip I get. But over under? CMANNNNN BRAAHH
Hey, bicep tendons don't tear themselves

Gotta confuse the tendons to build the tendons right coath
Appreciate 1
      06-01-2018, 09:15 AM   #1677
Bt12
Captain
356
Rep
902
Posts

Drives: 2018 X5,2018 m2, 2018 x1
Join Date: Sep 2017
Location: Bicoastal

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Mr.SugarSkulls View Post
Lol zammmmnnn bro you WEAK!

My skinny ass can hit 475 for triples without straps.

Straps for the 500lb club.

I must be one of those lean guys who's just naturally strong. (Body weight is 175, 5'10)

Ps I'm just kidding. You're not weak my spider finders do come in handy for grip tho
Lol I kno


Im 58 on a good day. 165 lb. Straps for overhand grip. I got trump fingers
Appreciate 0
      07-03-2018, 01:50 AM   #1678
lsturbointeg
Lieutenant General
lsturbointeg's Avatar
United_States
2659
Rep
10,838
Posts

Drives: 2011 535i Jet Black
Join Date: Aug 2014
Location: Asian lost in OH

iTrader: (0)

I had to post this as it wasn't like annoying but killing me since I ate all freakin' day so I would have crazy energy at the gym but I couldn't get into Beast Mode at the gym today. I was doing heavy tricep press downs on the cable machine and this hawt chick wearing "White" Gym Shark attire from top to bottom walked over to a separate cable machine next to me. clearly she was going commando as I could not see a thong outline or any kind of panties. well the exercise she was doing was leg kickbacks. you know where they set the cable attachment at the bottom of the cable machine and they attach a strap to their ankles than they lean forward as they swoop their leg from front and kick back just past horizontal? her back was towards me and well you can clearly see she had a piercing on her hoohoo everytime she was up at horizontal position. I was dying and all the blood was rushing from my tricep to somewhere else lol! seriously, do they do that chit on purpose
__________________
~CinnamonLeatherInterior~21"3Piece AlphaForgedWheels~BMSgoldTitaniumLugz~ 3dCarbonRearSpoiler~3dCarbonFrontLip~3dCarbonSideS kirtExtensions~DTMCarbonDiffuser~CarbonWrapPUFront Splitter~CarbonRearSplitters~PUrearDiffuserTray~
~CarbonEmblems~LedermanzWheel~ShadowlineKit~Double SlatGrills~WstyleCarbonRoofSpoiler~CarbonMirrorCov ers~MeisterschaftEVC90mmQuadExhaust~CarbonTipCover s~KWV1Coilovers~MStylePedals~G2GoldCalipers~35%Tin T~
Appreciate 2
      07-03-2018, 10:35 AM   #1679
UncleWede
Long Time Admirer, First Time Owner
UncleWede's Avatar
United_States
4450
Rep
5,439
Posts

Drives: E90 325i Arctic
Join Date: Jun 2005
Location: Oxnard, CA

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by lsturbointeg View Post
I had to post this as it wasn't like annoying but killing me since I ate all freakin' day so I would have crazy energy at the gym but I couldn't get into Beast Mode at the gym today. I was doing heavy tricep press downs on the cable machine and this hawt chick wearing "White" Gym Shark attire from top to bottom walked over to a separate cable machine next to me. clearly she was going commando as I could not see a thong outline or any kind of panties. well the exercise she was doing was leg kickbacks. you know where they set the cable attachment at the bottom of the cable machine and they attach a strap to their ankles than they lean forward as they swoop their leg from front and kick back just past horizontal? her back was towards me and well you can clearly see she had a piercing on her hoohoo everytime she was up at horizontal position. I was dying and all the blood was rushing from my tricep to somewhere else lol! seriously, do they do that chit on purpose
You're welcome. Cost me $100/hr, but well worth it, no?
Appreciate 0
      07-03-2018, 10:40 AM   #1680
1MOREMOD
2018 track days - 0 ridge 1:52:24 pacific 1:33:30
1MOREMOD's Avatar
United_States
6174
Rep
19,225
Posts

Drives: Race car->
Join Date: Mar 2009
Location: check your mirrors

iTrader: (5)

Back pain
Appreciate 1
Post Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -4. The time now is 06:40 PM.




m3post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST