BMW M3 Forum (E90 E92)

BMW Garage BMW Meets Register Search Today's Posts Mark Forums Read


Go Back   M3Post - BMW M3 Forum > BIMMERPOST Universal Forums > Off-Topic Discussions Board > Photography/Videography
 
INDustry distribution
Post Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      01-22-2007, 01:01 AM   #1
///Matt
United States Marine
 
///Matt's Avatar
 
Drives: 2007 Dodge Ram 1500
Join Date: Jul 2006
Location: Los Angeles

Posts: 2,749
iTrader: (8)

Garage List
2006 330i  [0.00]
Send a message via AIM to ///Matt
Couple random pics... tell me what you think!

like the title says. =)


1.


2.


3.
///Matt is offline   United_States
0
Reply With Quote
      01-22-2007, 01:33 AM   #2
just4kickz
boku no namae ha...
 
Drives: 2006 BS 330i
Join Date: Feb 2006
Location: S. Bay Area, CA + Newark, NJ + ChiCity + True Blue

Posts: 11,037
iTrader: (11)

Garage List
2006 E90 330i  [0.00]
sucks! haha

i'd like to see the third one slightly altered... i like seeing that contrast... but i think its more amazing when u exaggerate it farther so that the tree is literally black... and it seems almost like something from a story book drawing.
__________________
looking for a PreLCI Black Sapphire e90 front bumper without license plate holes

"Akimbo shotguns. Broken wrists anyone? And don't give me that 'it's just a game' bull****. Where the **** are my akimbo interventions then?! One scope on each eye mother****er!!"
just4kickz is offline   United_States
0
Reply With Quote
      01-22-2007, 01:40 AM   #3
///Matt
United States Marine
 
///Matt's Avatar
 
Drives: 2007 Dodge Ram 1500
Join Date: Jul 2006
Location: Los Angeles

Posts: 2,749
iTrader: (8)

Garage List
2006 330i  [0.00]
Send a message via AIM to ///Matt
hmmm

on my monitor, the tree IS black. i wonder if it's not actually as dark as I thought? I'll give it a look-see. =)


Matt
///Matt is offline   United_States
0
Reply With Quote
      01-22-2007, 01:59 AM   #4
Last E92 M3
Lieutenant Colonel
 
Drives: BMW M3
Join Date: Nov 2006
Location: Virginia

Posts: 1,507
iTrader: (0)

nice pictures!

just wondering, what's the thing going across her forehead on first picture?
Last E92 M3 is offline  
0
Reply With Quote
      01-22-2007, 02:32 AM   #5
///Matt
United States Marine
 
///Matt's Avatar
 
Drives: 2007 Dodge Ram 1500
Join Date: Jul 2006
Location: Los Angeles

Posts: 2,749
iTrader: (8)

Garage List
2006 330i  [0.00]
Send a message via AIM to ///Matt
bird shit. LOL
///Matt is offline   United_States
0
Reply With Quote
      01-22-2007, 02:40 AM   #6
BMW F22
Major General
 
BMW F22's Avatar
 
Drives: ///M235i
Join Date: Nov 2005
Location: Around the Bay

Posts: 8,265
iTrader: (8)

THe pic with the tree gave me the most impression. Very good photo.
BMW F22 is online now   United_States
0
Reply With Quote
      01-22-2007, 02:46 AM   #7
///Matt
United States Marine
 
///Matt's Avatar
 
Drives: 2007 Dodge Ram 1500
Join Date: Jul 2006
Location: Los Angeles

Posts: 2,749
iTrader: (8)

Garage List
2006 330i  [0.00]
Send a message via AIM to ///Matt
thanks!
///Matt is offline   United_States
0
Reply With Quote
      01-22-2007, 03:09 AM   #8
teknochild
Your resident 4um troll
 
teknochild's Avatar
 
Drives: 335 coupe
Join Date: Dec 2006
Location: fl

Posts: 2,021
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by ///Matt View Post
hmmm

on my monitor, the tree IS black. i wonder if it's not actually as dark as I thought? I'll give it a look-see. =)


Matt
same here, i scrowled back up and was like huh

i like the first picture (ignoring the bird shit) just cuz of the colors
__________________
RAWRrrrr
teknochild is offline  
0
Reply With Quote
      01-22-2007, 12:07 PM   #9
Tedesco
Motorsports Photography Guru
 
Drives: 98 E36 M3/4/5
Join Date: Oct 2006
Location: USA

Posts: 236
iTrader: (4)

i'm loving the tree photo. reminds me of the tree from 6 feet under in the show opening.

-Chris
Tedesco is offline   United_States
0
Reply With Quote
      01-22-2007, 07:29 PM   #10
Last E92 M3
Lieutenant Colonel
 
Drives: BMW M3
Join Date: Nov 2006
Location: Virginia

Posts: 1,507
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by ///Matt View Post
bird shit. LOL
LOL!!! hahaha

Man that's such a great picture...someone photoshop! lol
so messed up!
Last E92 M3 is offline  
0
Reply With Quote
      01-22-2007, 07:36 PM   #11
Nikki
Major General
 
Nikki's Avatar
 
Drives: del Sol VTEC
Join Date: Aug 2005
Location: Malibu

Posts: 6,368
iTrader: (9)

the last one looks great and looks black on my monitor.

here is the first one without bird shit lol. it would be easier to work on if it were bigger but it looks ok i think.
Attached Images
 
__________________
Nikki

Nikki is offline   United_States
0
Reply With Quote
      01-22-2007, 07:52 PM   #12
teknochild
Your resident 4um troll
 
teknochild's Avatar
 
Drives: 335 coupe
Join Date: Dec 2006
Location: fl

Posts: 2,021
iTrader: (0)

that looks so much better without the bird shit
__________________
RAWRrrrr
teknochild is offline  
0
Reply With Quote
      01-22-2007, 08:08 PM   #13
Driv3r
Colonel
 
Driv3r's Avatar
 
Drives: 2006 E46 M3 ZCP
Join Date: May 2005
Location: Miami Beach, FL

Posts: 2,358
iTrader: (8)

Garage List
2006 325i  [0.00]
Really like the Tree one. #3
__________________
2006 E46 M3 ZCP 6SPD-Interlagos Blue - 6SPD - SSK - AA Headers -AA Tune - Navigation w/ Splashscreen Mod - 3M Crystalline Series 60 - Carbon Splitters - Swissvax Treated - Bridgestone
2012 Yamaha FZ8 - Matte Black/Grey - Michelin Pilot Pure 2CT - Vortex Rear Sets - Yoshimura R-77D & Fender Delete - Spectro Race Oil - GP Reverse Shifting
Driv3r is offline   United_States
0
Reply With Quote
      01-22-2007, 09:45 PM   #14
Last E92 M3
Lieutenant Colonel
 
Drives: BMW M3
Join Date: Nov 2006
Location: Virginia

Posts: 1,507
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Nikki View Post
the last one looks great and looks black on my monitor.

here is the first one without bird shit lol. it would be easier to work on if it were bigger but it looks ok i think.
Nice job!
looks WAY better now
Last E92 M3 is offline  
0
Reply With Quote
Post Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 12:27 AM.




m3post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST