BMW M3 Forum (E90 E92)

BMW Garage BMW Meets Register Search Today's Posts Mark Forums Read


Go Back   M3Post - BMW M3 Forum > BIMMERPOST Universal Forums > Off-Topic Discussions Board > Video + PC Gaming / Computing
 
GTB Performance
Post Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      10-29-2009, 03:02 PM   #23
shahsk30
Banned
 
Drives: slow BMW
Join Date: Feb 2009
Location: dfw, tx

Posts: 992
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by darkphantom View Post
^as long as it is legit and not running into my car from the opposite direction, you're on!
Lol it will be legit! you got nothing on the scuderia
shahsk30 is offline  
0
Reply With Quote
      10-29-2009, 03:19 PM   #24
darkphantom
Banned
 
Drives: E93 335i
Join Date: Aug 2007
Location: The place for Bimmers

Posts: 5,949
iTrader: (4)

Send a message via AIM to darkphantom
Quote:
Originally Posted by shahsk30 View Post
Lol it will be legit! you got nothing on the scuderia
The car doesn't matter as much as the driver
darkphantom is offline  
0
Reply With Quote
      10-29-2009, 04:05 PM   #25
marty_mcfly
Banned
 
Drives: ???
Join Date: Nov 2008
Location: Cali

Posts: 1,211
iTrader: (3)

Quote:
Originally Posted by shahsk30 View Post
Lol it will be legit! you got nothing on the scuderia
how did you buy it? everytime the game leads me to the marketplace to buy the vip car pack, it gives an error
marty_mcfly is offline  
0
Reply With Quote
      10-29-2009, 04:53 PM   #26
FStop7
I like cars
 
FStop7's Avatar
 
Drives: M6
Join Date: Oct 2008
Location: Newbury Park, CA

Posts: 5,059
iTrader: (3)

VIP download worked fine for me.

I rollin in my Scuderia

I rollin

Rollin
__________________
FStop7 is offline   Vatican City State
0
Reply With Quote
      10-29-2009, 05:24 PM   #27
darkphantom
Banned
 
Drives: E93 335i
Join Date: Aug 2007
Location: The place for Bimmers

Posts: 5,949
iTrader: (4)

Send a message via AIM to darkphantom
Quote:
Originally Posted by Phiberglass View Post
He has LCE
to think that people paid $60 for a game that doesn't include all the cars....WTF
darkphantom is offline  
0
Reply With Quote
      10-29-2009, 06:33 PM   #28
shahsk30
Banned
 
Drives: slow BMW
Join Date: Feb 2009
Location: dfw, tx

Posts: 992
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by darkphantom View Post
to think that people paid $60 for a game that doesn't include all the cars....WTF
yea that pisses me off too
shahsk30 is offline  
0
Reply With Quote
      10-29-2009, 07:52 PM   #29
MontegoblueE92
Captain
 
MontegoblueE92's Avatar
 
Drives: It Like He Stole It
Join Date: Jul 2007
Location: M-Town

Posts: 958
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by darkphantom View Post
That meet last night was fun....for all of 3 minutes that I played....NO THANKS TO ANDY (started going backwards cause he sucked, and ran in my car....playing w/ simulation, everything was RED!) then my 360's lights went red too....2 of them (overheating)

Will be resolved today.....>: o
Yeah it was. I won that first race by limping my battered M3 around the track. I think my top speed for the whole race was 30mph.

Amalfi just seems like a destroyer of supercars and nothing more. Those corners are way too close and way too tight for the Veyrons and McLarens we were running in.
MontegoblueE92 is offline  
0
Reply With Quote
      10-29-2009, 09:00 PM   #30
shahsk30
Banned
 
Drives: slow BMW
Join Date: Feb 2009
Location: dfw, tx

Posts: 992
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by MontegoblueE92 View Post
Yeah it was. I won that first race by limping my battered M3 around the track. I think my top speed for the whole race was 30mph.

Amalfi just seems like a destroyer of supercars and nothing more. Those corners are way too close and way too tight for the Veyrons and McLarens we were running in.
one of them was you!?!!??! hahaha
shahsk30 is offline  
0
Reply With Quote
      10-29-2009, 09:11 PM   #31
MontegoblueE92
Captain
 
MontegoblueE92's Avatar
 
Drives: It Like He Stole It
Join Date: Jul 2007
Location: M-Town

Posts: 958
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by shahsk30 View Post
one of them was you!?!!??! hahaha
Oh yeah. My gt is LEDZEP0687. Add me. I'll be on it tonight.
MontegoblueE92 is offline  
0
Reply With Quote
      10-29-2009, 09:15 PM   #32
shahsk30
Banned
 
Drives: slow BMW
Join Date: Feb 2009
Location: dfw, tx

Posts: 992
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by MontegoblueE92 View Post
Oh yeah. My gt is LEDZEP0687. Add me. I'll be on it tonight.
added you. idk if ill be on later. work. valet ughhh
shahsk30 is offline  
0
Reply With Quote
      10-29-2009, 10:08 PM   #33
darkphantom
Banned
 
Drives: E93 335i
Join Date: Aug 2007
Location: The place for Bimmers

Posts: 5,949
iTrader: (4)

Send a message via AIM to darkphantom
come online!
darkphantom is offline  
0
Reply With Quote
      10-30-2009, 02:36 AM   #34
shahsk30
Banned
 
Drives: slow BMW
Join Date: Feb 2009
Location: dfw, tx

Posts: 992
iTrader: (0)

ahfjdkfd BOO
shahsk30 is offline  
0
Reply With Quote
      10-30-2009, 06:54 PM   #35
Nick@aep
Team Zissou
 
Drives: Past: E92 335i 6mt, 996 GT2
Join Date: Jan 2008
Location: Orange County, CA

Posts: 1,424
iTrader: (6)

Send a message via AIM to Nick@aep
Quote:
Originally Posted by Nikkahtropolis View Post
That one level is designed for meets! Like Fuji kakoigvoag or something. It's like 10 miles long and has a waterfall with a whole corner of parking spots?
Kaido Fujimi. That track is awesome!

I'm on there every few nights as well. I'm down to play! I have a twin turbo and stroked E60 M5 pushing 950hp that I've been messing with in the game. Awesome!

XBL: OsearyDrkoulias

Nick
__________________
Formerly Known As: Nick@AEPerformance

Nick@aep is offline   United_States
0
Reply With Quote
      10-31-2009, 05:49 AM   #36
jhv
Lieutenant General
 
jhv's Avatar
 
Drives: Every Day
Join Date: Apr 2007
Location: Los Angeles

Posts: 17,306
iTrader: (1)





i <3 my DB9R
__________________
jhv is offline   No_Country
0
Reply With Quote
      10-31-2009, 08:15 AM   #37
Greeney
Brigadier General
 
Greeney's Avatar
 
Drives: Jerez E90 M3
Join Date: May 2006
Location: Westchester, NY / Fort Lauderdale, FL

Posts: 3,798
iTrader: (4)

Send a message via AIM to Greeney Send a message via MSN to Greeney Send a message via Skype™ to Greeney
I'm in!

GT- Rock3nrenegade
__________________
11' E90 M3 6MT | Jerez Black | Black Ext./Carbon | ZCP | ZCW | ZPP | ZTP | 302 | 403 | 507 | 5AC | 655 | 6FL | 752 |
15' F80 M3 6MT | Black Saphire | Black Full | ZEC | ZLP | 2VF | 2VZ | 5DL | 688 |
Greeney is offline   United_States
0
Reply With Quote
      10-31-2009, 11:35 AM   #38
Razzy
First Lieutenant
 
Razzy's Avatar
 
Drives: N/A
Join Date: Sep 2008
Location: Ontario, Canada

Posts: 390
iTrader: (0)

awesome pics John!

heres my Maserati GT that i got for a steal.

Name:  masarati.jpg
Views: 81
Size:  101.7 KB
Name:  maserati.jpg
Views: 81
Size:  86.3 KB

Alfa anyone?

Name:  alfa.jpg
Views: 81
Size:  151.2 KB
Razzy is offline   Canada
0
Reply With Quote
      10-31-2009, 11:23 PM   #39
darkphantom
Banned
 
Drives: E93 335i
Join Date: Aug 2007
Location: The place for Bimmers

Posts: 5,949
iTrader: (4)

Send a message via AIM to darkphantom
sick shots guys. <3 DB9R
darkphantom is offline  
0
Reply With Quote
      11-01-2009, 12:21 AM   #40
Razzy
First Lieutenant
 
Razzy's Avatar
 
Drives: N/A
Join Date: Sep 2008
Location: Ontario, Canada

Posts: 390
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by darkphantom View Post
sick shots guys. <3 DB9R
John's shots are fuking sick.

DP, post your civic with massive wing please.

i think what I'm gonna do is buy a civic and put a masive "V-Tec Kicked In You" decal on it.
Razzy is offline   Canada
0
Reply With Quote
      11-01-2009, 12:38 AM   #41
darkphantom
Banned
 
Drives: E93 335i
Join Date: Aug 2007
Location: The place for Bimmers

Posts: 5,949
iTrader: (4)

Send a message via AIM to darkphantom
Quote:
Originally Posted by Razzy View Post
John's shots are fuking sick.

DP, post your civic with massive wing please.

i think what I'm gonna do is buy a civic and put a masive "V-Tec Kicked In You" decal on it.
LOL dude, what's your GT I forgot...if you're on PM me...boweezie3
darkphantom is offline  
0
Reply With Quote
      11-01-2009, 12:39 AM   #42
darkphantom
Banned
 
Drives: E93 335i
Join Date: Aug 2007
Location: The place for Bimmers

Posts: 5,949
iTrader: (4)

Send a message via AIM to darkphantom
got an r8 for 80k and an E46 m3 gtr for 15k

<3 auction house
darkphantom is offline  
0
Reply With Quote
      11-01-2009, 08:40 AM   #43
ska///235i
***** noob
 
ska///235i's Avatar
 
Drives: M235i
Join Date: Sep 2005
Location: Boston

Posts: 8,607
iTrader: (31)

Garage List
2006 325xi  [0.00]
.
__________________
" Hey, your m235i is not a true M car"..."No shit, its a M Performance doe"
ska///235i is offline   United_States
0
Reply With Quote
      11-01-2009, 10:48 AM   #44
jhv
Lieutenant General
 
jhv's Avatar
 
Drives: Every Day
Join Date: Apr 2007
Location: Los Angeles

Posts: 17,306
iTrader: (1)

my FXXXXXXXXX


and my konngegegingsengegnngg
__________________
jhv is offline   No_Country
0
Reply With Quote
Post Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 10:48 PM.




m3post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST