BMW M3 Forum (E90 E92)

BMW Garage BMW Meets Register Search Today's Posts Mark Forums Read


Go Back   M3Post - BMW M3 Forum > BIMMERPOST Universal Forums > Off-Topic Discussions Board > Video + PC Gaming / Computing
 
Lux Angel Eyes
Post Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      04-21-2008, 01:27 PM   #1
thr33fivei
Captain
 
thr33fivei's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: LA

Posts: 772
iTrader: (3)

Anyone playing Devil May Cry 4?

I'm on the last mode Hell or Hell, This super character is awesome...
thr33fivei is offline  
0
Reply With Quote
      04-22-2008, 02:10 AM   #2
thr33fivei
Captain
 
thr33fivei's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: LA

Posts: 772
iTrader: (3)

This game must be su*k!!!
thr33fivei is offline  
0
Reply With Quote
      04-23-2008, 08:01 PM   #3
Design1314
Major
 
Design1314's Avatar
 
Drives: e92
Join Date: May 2007
Location: NYC

Posts: 1,267
iTrader: (0)

i am still playing it... lol
Design1314 is offline   Taiwan
0
Reply With Quote
      04-23-2008, 09:17 PM   #4
AJayE92
Lieutenant Colonel
 
Drives: 2007 335i
Join Date: Jan 2008
Location: NY L.I Born n Raised, Now In Boca Raton, FL

Posts: 1,582
iTrader: (3)

Garage List
2007 335i  [0.00]
THAT GAME IS THE SHIT

how are you playing at that difficulty level bro, the shit gets so hard
__________________

[JBE92335i]www.youtube.com/italiombiano
[Black Dakota Leather] [ZSP] [ZPP] [AA Xede] [iconz 830Z] [9500i]
[CF Kidney Grilles] [CF Vorsteiner PD Hood] [M-tech Sides] [Custom AngelEyes]
[Aero Lip] [Painted Reflectors/lowergrilles] [AC/S Roof Spoiler]
AJayE92 is offline   United_States
0
Reply With Quote
      04-29-2008, 03:25 PM   #5
thr33fivei
Captain
 
thr33fivei's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: LA

Posts: 772
iTrader: (3)

Quote:
Originally Posted by AJayE92 View Post
THAT GAME IS THE SHIT

how are you playing at that difficulty level bro, the shit gets so hard
Keep collecting orbs and proud souls...Super dante is awsome...
thr33fivei is offline  
0
Reply With Quote
      04-29-2008, 03:27 PM   #6
thr33fivei
Captain
 
thr33fivei's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: LA

Posts: 772
iTrader: (3)

Right now I have 60+ hrs of play time...
thr33fivei is offline  
0
Reply With Quote
      04-29-2008, 04:59 PM   #7
Ninjaneer
Shadow Warrior
 
Ninjaneer's Avatar
 
Drives: '07 335i Sedan
Join Date: Aug 2006
Location: Florida

Posts: 2,097
iTrader: (0)

I saw the tv ads, looks really nice. Is the gameplay linear? Or is it one of those huge worlds where you can spend hours playing side quests / exploring w/o advancing the main story?

I kinda like linear games otherwise I lose interest
__________________
335i E90 / Arctic / Gray / Burl Walnut / Steptronic / ZPP / ZSP / Paddles / CA / Nav / PDC / OEM Spoiler
Mods:
PIAA Angel Eyes, Rear Fog Switch, Escort X50 Blue hardwire, 30% Charcoal Llumar
Installing soon: Rear Power Outlets (Happy Robot mod!)
Ninjaneer is offline   United_States
0
Reply With Quote
      04-29-2008, 07:51 PM   #8
Greenspotpop
Second Lieutenant
 
Greenspotpop's Avatar
 
Drives: Manual M3 and Manual Gallardo
Join Date: Apr 2008
Location: Canada

Posts: 210
iTrader: (1)

I have it on the PS3, and it is really great looking, but I rarely play it (I think I am on level 2, lol).

Just got GTA lol, so I think I wont be playing it for awhile haha
Greenspotpop is offline  
0
Reply With Quote
      04-29-2008, 08:27 PM   #9
335rocket
Captain
 
Drives: 2013 F30 328i sport
Join Date: Sep 2007
Location: Westchester, NY

Posts: 886
iTrader: (0)

I just beat it for 360 the other day. Game was awesome
__________________
2013 F30 328i
Mineral Grey/Everest Grey leather/sport line/8 auto/premium package/lighting package/navi/heated seats
335rocket is offline   United_States
0
Reply With Quote
      10-29-2008, 06:03 AM   #10
Mu Mu
First Lieutenant
 
Mu Mu's Avatar
 
Drives: BMW 330i
Join Date: Oct 2008
Location: Johannesburg

Posts: 355
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by thr33fivei View Post
I'm on the last mode Hell or Hell, This super character is awesome...

I wish Dante was the main character on this game. Nero is a bit ghey IMO.

Have you gone through all the levels in Bloody Palace? I only get to level 30 or so then die....

Otherwise its a pretty brill game!
Mu Mu is offline   South Africa
0
Reply With Quote
Post Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 03:35 AM.




m3post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST