BMW M3 Forum (E90 E92)

BMW Garage BMW Meets Register Search Today's Posts Mark Forums Read


Go Back   M3Post - BMW M3 Forum > E90/E92 M3 Technical Topics > Cosmetic/Visual (Exterior + Interior) Modifications
 
Evolve Automotive
Post Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      01-30-2013, 03:35 PM   #1
uplusd
Lieutenant
 
uplusd's Avatar
 
Drives: 2013 E92 M3
Join Date: Nov 2011
Location: NorCal

Posts: 458
iTrader: (7)

For people with arkym bumper

Does your tow hook cover fit like crap? See mine:

https://www.dropbox.com/s/3vdcol38mn...%2051%20AM.jpg
__________________

Last edited by uplusd; 01-30-2013 at 03:46 PM.
uplusd is offline   United_States
0
Reply With Quote
      02-01-2013, 03:31 PM   #2
e92involved
Captain
 
e92involved's Avatar
 
Drives: 2012 BMW e92 M3
Join Date: Nov 2010
Location: SF Bay Area

Posts: 646
iTrader: (1)

Mine fits perfect, in fact the entire bumper fits very well. I am luck thou, not all are like that. This is what I would suggest:
Attached Images
 
__________________
e92involved is offline   United_States
0
Reply With Quote
      02-01-2013, 03:34 PM   #3
M3Carbon
Captain
 
M3Carbon's Avatar
 
Drives: 2011 E92 M3, AW/FRE
Join Date: Jan 2013
Location: DC

Posts: 678
iTrader: (1)

Quote:
Originally Posted by e92involved
Mine fits perfect, in fact the entire bumper fits very well. I am luck thou, not all are like that. This is what I would suggest:
Nice car!
__________________

Instagram @m3carbon
M3Carbon is offline   United_States
0
Reply With Quote
      02-05-2013, 11:38 PM   #4
HoodR$CH
Lieutenant
 
HoodR$CH's Avatar
 
Drives: AW E92 M3
Join Date: Oct 2012
Location: Minneapolis

Posts: 482
iTrader: (13)

Quote:
Originally Posted by e92involved View Post
Mine fits perfect, in fact the entire bumper fits very well. I am luck thou, not all are like that. This is what I would suggest:
Jesus this thing looks sick. Wanna trade? lol My bumper fits like sh*t! It actually just cracked my pasenger side fender from putting so much pressure on it. My bumper isnt wide enough. The tow hook cover fits very well though
__________________


Brembo BBK|BPM Tune|HRE P43 SC|BMW Performance Seats|KWV3
HoodR$CH is offline  
0
Reply With Quote
      02-06-2013, 01:02 AM   #5
e92involved
Captain
 
e92involved's Avatar
 
Drives: 2012 BMW e92 M3
Join Date: Nov 2010
Location: SF Bay Area

Posts: 646
iTrader: (1)

Quote:
Originally Posted by AASuperchargedE92 View Post
Jesus this thing looks sick. Wanna trade? lol My bumper fits like sh*t! It actually just cracked my pasenger side fender from putting so much pressure on it. My bumper isnt wide enough. The tow hook cover fits very well though
Damn sorry to hear that, this stuff is hit or miss some times. I would probably go this the OEM euro bumper with the GT4 lip if my shit was like that.
__________________
e92involved is offline   United_States
0
Reply With Quote
      02-06-2013, 01:37 AM   #6
HoodR$CH
Lieutenant
 
HoodR$CH's Avatar
 
Drives: AW E92 M3
Join Date: Oct 2012
Location: Minneapolis

Posts: 482
iTrader: (13)

Quote:
Originally Posted by e92involved View Post
Damn sorry to hear that, this stuff is hit or miss some times. I would probably go this the OEM euro bumper with the GT4 lip if my shit was like that.
I have a euro bumper that I was going to put my second GTS-V lip on but I decided to go with the GTS 5 and just use the euro bumper for track use.
__________________


Brembo BBK|BPM Tune|HRE P43 SC|BMW Performance Seats|KWV3
HoodR$CH is offline  
0
Reply With Quote
      02-06-2013, 01:38 AM   #7
e92involved
Captain
 
e92involved's Avatar
 
Drives: 2012 BMW e92 M3
Join Date: Nov 2010
Location: SF Bay Area

Posts: 646
iTrader: (1)

Quote:
Originally Posted by AASuperchargedE92 View Post
I have a euro bumper that I was going to put my second GTS-V lip on but I decided to go with the GTS 5 and just use the euro bumper for track use.
Tight.
__________________
e92involved is offline   United_States
0
Reply With Quote
      02-06-2013, 07:41 PM   #8
uplusd
Lieutenant
 
uplusd's Avatar
 
Drives: 2013 E92 M3
Join Date: Nov 2011
Location: NorCal

Posts: 458
iTrader: (7)

Here is how my arkym bumper fits lol

uplusd is offline   United_States
0
Reply With Quote
      02-06-2013, 09:02 PM   #9
HoodR$CH
Lieutenant
 
HoodR$CH's Avatar
 
Drives: AW E92 M3
Join Date: Oct 2012
Location: Minneapolis

Posts: 482
iTrader: (13)

Quote:
Originally Posted by uplusd
Here is how my arkym bumper fits lol

Lol, I woulda sent that thing back.
__________________


Brembo BBK|BPM Tune|HRE P43 SC|BMW Performance Seats|KWV3
HoodR$CH is offline  
0
Reply With Quote
      02-06-2013, 09:28 PM   #10
BMW Fanatic
Banned
 
Drives: slow
Join Date: Jul 2009
Location: Calgary

Posts: 3,314
iTrader: (11)

Arkym products are a complete no go in my opinion. However, e92involved, glad you got a sick piece. Nice ride.
BMW Fanatic is offline   Canada
0
Reply With Quote
      02-07-2013, 10:48 AM   #11
Powerbeast
Major General
 
Powerbeast's Avatar
 
Drives: E90 M3 Dakar Yellow
Join Date: Mar 2009
Location: SoCal

Posts: 6,809
iTrader: (4)

Quote:
Originally Posted by uplusd
Here is how my arkym bumper fits lol

Not very well
Powerbeast is offline   United_States
0
Reply With Quote
Post Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 05:03 PM.




m3post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST