View Single Post
      01-29-2013, 04:37 AM   #12
///M Power-Belgium
General
///M Power-Belgium's Avatar
Belgium
63357
Rep
24,667
Posts

Drives: ///M3-E92-DCT Silverstone II
Join Date: Jul 2012
Location: Belgium

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by geert View Post
Wie zijn die jongens in duitsland? Nog niet gezegd dat ze hun ess verkopen.
Heb 1 iemand in duitsland voor ess, maar is een 600 kit. Ik denk dat dit te heftig is en zou graag een 535/550 hebben met akra uitlaatlijn. En verkoopprijs van 600 is bijna nieuw prijs.
Geert...ik denk wel dat dit Amerikaanse militairen zijn die in Duitsland gekazerneerd zijn...over vragen van hun ESS,dan kan je best Moxie op deze pagina contacteren,het is hij die deze Amerikaanse jongens kent.
Maar weet je hoe het zit hier in Belgie met onze klote....wetgeving met kompressor's je hebt dan meer pk's voor de verzekering en de rijtaxen ???+autokeuring !!!
Met de Akrapovic heb je hier 100 % zeker al problemen...met de uitlaatgassen ,ben je hier zo afgekeurd... je auto is van 2008 dacht ik ?
Plus...je moet bij Akrapovic(evolution) ook een deleter hebben voor de lamba sonde's (en Akrapovic zal drone in je auto geven)anders krijg je steeds foutmeldingen en je auto draait van geen kanten meer!En hoe gaat je het doen om de software te installeren ??
Ik wil maar zeggen...in dit land hier met onze wetgeving...moet je toch maar eerst goed nadenken en je bevragen !

Last edited by ///M Power-Belgium; 01-29-2013 at 05:08 AM..
Appreciate 0